نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

ساخت تیزر تبلیغاتی با سامی ادز در عصر کنونی که استفاده از اینترنت و شبکه‌های وابسته به اینترنت به بخش جدایی ناپذیری از زندگی انسان تبدیل شده است، ساخت تیزر تبلیغاتی با سامی ادز می‌تواند ایده‌ای مناسب برای گسترش کسب و کار شما باشد. تحقیقات انجام شده در عرصه تبلیغات دیجیتال نشان داده است که تیزرهای تبلیغاتی نسبت به سایر روش‌های مارکتینگ و تبلیغات در عرصه دیجیتال تاثیرگذاری بیشتری دارد. اما این تأثیرگذاری تنها زمانی خاص می‌شود که مراحل ساخت تیزر به درستی انجام شده باشد. در واقع می‌توان گفت با سپردن پروژه‌های ساخت تیزر تبلیغاتی به افراد غیر ماهر یا نیمه ماهر نمی‌توان انتظار داشت که نتیجه‌ای فوق العاده حاصل شود.

ساخت تیزر تبلیغاتی سامی ادز با سامی ادز در عصر کنونی که استفاده از اینترنت و شبکه‌های وابسته به اینترنت به بخش جدایی ناپذیری از زندگی انسان تبدیل شده است، ساخت تیزر تبلیغاتی با سامی ادز می‌تواند ایده‌ای مناسب برای گسترش کسب و کار شما باشد. تحقیقات انجام شده در عرصه تبلیغات دیجیتال نشان داده است که تیزرهای تبلیغاتی نسبت به سایر روش‌های مارکتینگ و تبلیغات در عرصه دیجیتال تاثیرگذاری بیشتری دارد. اما این تأثیرگذاری تنها زمانی خاص می‌شود که مراحل ساخت تیزر به درستی انجام شده باشد. در واقع می‌توان گفت با سپردن پروژه‌های ساخت تیزر تبلیغاتی به افراد غیر ماهر یا نیمه ماهر نمی‌توان انتظار داشت که نتیجه‌ای فوق العاده حاصل شود.

تیزر تبلیغاتی چیست؟ تیزرهای تبلیغاتی در واقع تمامی ویدیوهای چند رسانه‌ای هستند که به منظور ارسال یک پیام نهفته به کاربران و تماشاگران طراحی و ساخته می‌شوند. در تعریف تیزرهای تبلیغاتی می‌توان گفت محتواهایی چند رسانه‌ای و مولتی مدیا می‌باشند که با ترکیب کردن جنبه‌های مختلف تولید محتوا اعم از محتوا متنی، محتوا صوتی، محتوا ویدیویی و … یک پیام مشترک را به کاربران ارسال می‌کنند. پیامی که در جهت یک تبلیغ و برند سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تیزر تبلیغاتی سامی ادز چیست؟ تیزرهای تبلیغاتی در واقع تمامی ویدیوهای چند رسانه‌ای هستند که به منظور ارسال یک پیام نهفته به کاربران و تماشاگران طراحی و ساخته می‌شوند. در تعریف تیزرهای تبلیغاتی می‌توان گفت محتواهایی چند رسانه‌ای و مولتی مدیا می‌باشند که با ترکیب کردن جنبه‌های مختلف تولید محتوا اعم از محتوا متنی، محتوا صوتی، محتوا ویدیویی و … یک پیام مشترک را به کاربران ارسال می‌کنند. پیامی که در جهت یک تبلیغ و برند سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ویژگی‌های یک تیزر تبلیغاتی فوق العاده برخی تصور می‌کنند که ساخت تیزر تبلیغاتی به تنهایی برای پیشرفت کسب و کارشان کافی است. این در حالی است که تیزرهای تبلیغاتی بی‌کیفیت قدرتی برای افزایش فروش محصولات و موفقیت کسب و کار فرد ندارند. شاید بتوان گفت سخت‌ترین عرصه برای فعالیت در دنیا دیجیتال عرصه ساخت تیزر تبلیغاتی است. چرا که تیزرهای تبلیغاتی برای ساخته شدن نیازمند مهارت‌های خاصی است که کمتر در افراد بی‌تجربه و غیرحرفه‌ای دیده می‌شود. همین موضوع باعث می‌شود تا تنها افرادی بتوانند در این عرصه به تولید تیزرهای تبلیغاتی تاثیرگذار و با کیفیت بپردازند که از سابقه و تجربه بالایی برخوردار می‌باشد. به‌ طورکلی یک تیزر تبلیغاتی خوب و موفق باید از چند ویژگی و معیار پیروی کند. در واقع می‌توانیم بگوییم هر گاه یک تیزر تبلیغاتی از این چند شاخص و ویژگی پیروی کند می‌توانیم آن را یک وسیله برای تبلیغات موفق و برند سازی سریع‌تر بدانیم.

بهترین سازنده تیزر تبلیغاتی در ایران سامی ادز به عنوان یکی از موفق‌ترین فعالان عرصه ساخت تیزر سامی ادز های تبلیغاتی توانسته است نام خود را بر سر زبان همگان بیاندازد. متخصصان این مجموعه با کمک گرفتن از دانش ساخت محتواهای چند رسانه‌ای و دانش روانشناسی موفق شده‌اند، بهترین و تاثیرگذارترین ایده‌ها را برای تبلیغات بیابند. و با اجرایی صحیح و اصولی آن ایده‌ها، تیزرهایی بسازند که بیشترین تاثیرگذاری را در دنیا تبلیغات داشته باشد. و موفقیت‌های بیشتری حاصل کند.



:: بازدید از این مطلب : 363
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

حضور در مدرسه ایرانی در ترکیه بهتر است یا ثبت نام در مدارس آموزش از راه دور ایرانی؟ در مدارس آموزش از راه دور، تعامل و ارتباط سازنده‌ای میان دانش‌آموزان و معلمین وجود دارد و همین ویژگی، باعث خواهد شد تا دانش‌آموزان با کیفیت بهتری، دروس خود را مطالعه کنند و در امتحانات نیز با انگیزه و تمرکز بیشتری شرکت کنند. در آموزش حضوری دانش‌آموزان تنها به کتب درسی، جزوات و نکات ذکر شده از سوی معلمین دسترسی داشتند اما با شرکت در کلاس‌های آنلاین، علاوه بر منابع ذکر شده، از ویدیوهای آموزشیِ ضبط شده و همچنین تصاویر مرتبط با مباحث درسی نیز بهره‌مند خواهند شد. محتواهای آموزشی که از سوی مدارس آنلاین ایرانی مانند مدرسه آموزش مجازی ثمین به دانش‌آموزان ایرانی خارج از کشور ارائه می‌شود، بسیار متنوع، با کیفیت و کاربردی می‌باشند که هر دانش‌آموز متناسب با سال تحصیلی خود، می‌تواند از ویژگی‌های هر محتوا بهره‌مند شود. ساعت‌های آموزشی که دانش‌آموزان در آموزش مجازی انتخاب می‌کنند، به صورت اختیاری است و هیچ محدودیتی جهت شرکت در کلاس‌های آنلاین وجود ندارد. در حالی که در شیوۀ آموزش سنتی و حضوری، محدود به مکان و زمان مشخص خواهید شد. در چنین شرایطی، اغلب والدین با توجه به بالا بودن هزینه‌های رفت و آمد در ترکیه، اقدام به ثبت نام فرزندان خود در مدارس آموزش از راه دور می‌کنند. اگر شما نیز از آن دسته دانش‌آموزانی هستید که شرایط حضور فیزیکی در مدرسه ایرانی در ترکیه را ندارید، حتماً در مدرسه ایرانی در ترکیه ثمین ثبت نام کنید تا از خدمات ارزندۀ این مدرسه، به صورت آنلاین بهره‌مند شوید.

ویژگی‌ها و مزایای مهمی که در مدرسه ایرانی در ترکیه وجود ندارد؟ نظارت کامل بر روند عملکرد دانش‌آموزان و میزان مشارکت آنها در کلاس، یکی دیگر از قابلیت‌های مهم آموزش از راه دور است. در طول دورۀ تحصیلی، علاوه بر نظارت کامل بر امتحانات و نمرات دریافتی دانش‌آموزان، شرایط برقراری ارتباط با معلمین یا پشتیبان آموزشی در هر ساعت از شبانه‌روز برای دانش‌آموزان فراهم خواهد شد. به جای آنکه به مدرسه ایرانی در ترکیه، به صورت حضوری مراجعه کنید، با صرف هزینه، زمان و انرژی کمتر، در مدرسه آموزش آنلاین ثمین  ثبت نام کنید و مطمئن باشید! با برترین و جدیدترین شیوه‌های آموزشی، مباحث درسی را به شکل عمیق و کاربردی فرا خواهید گرفت.

مدرسه ایرانی در استانبول تنها به ارائه دروس می پردازد و به طور مرتب گزارشی از عملکرد تحصیلی فرزندانتان ارائه نمی دهد. اما مدرسه مجازی ثمین با وجود مشاوران با تجربه به صورت لحظه ای شما را از روند آموزش فرزندتان با خبر می سازد. به این صورت دیگر نیازی برای سرکشی شما به وضعیت تحصیلی فرزندانتان نیست‌. شما با خیال راحت می توانید آنها را به یک مدرسه حرفه ای با کادری مجرب بسپارید و در پایان کار از نتیجه رضایت داشته باشید. از دیگر امکاناتی که مدرسه ثمین نسبت به مدرسه ایرانی در استانبول دارد وجود محتوای درسی با کیفیت است. با گرد هم آوردن بهترین اساتید این مجموعه توانسته محتوای درسی را به بالاترین سطح ممکن در اختیار دانش آموزان قرار دهد. برای یادگیری دروس بیان ساده آنها بسیار مهم است. مدرسه ثمین مطالب درسی را به راحتترین شکل ممکن در اختیار افراد قرار داده است. همچنین این مدرسه توانسته در بین دیگر مدارس آموزش از راه دور رتبه اول را کسب نماید و به این ترتیب محبوب ترین و مطرح ترین مدرسه مجازی می باشد. مزیت های زیادی که این مدرسه در مقایسه با مدرسه ایرانی در استانبول دارد هر فردی را ترغیب می کند تا فرزند خود را در مدرسه ایرانی در استانبول ثمین با امکانات ویژه ثبت نام نماید.

 

در کانادا، مدارس به دو گروه کلی عمومی و خصوصی تقسیم بندی می شوند که مدارس عمومی، برای شهروندان این کشور رایگان بوده و بودجه آنها توسط هر استان تامین می شود. اما مدارس خصوصی، همانطور که از نامش پیداست، نیازمند پرداخت شهریه هستند و برای دانش آموزان یک سری کلاس های مازادِ فوق برنامه وجود دارد و سرعت آموزش نیز در آنها بالاتر از مدارس عمومی است. ایران، بر خلاف کانادا، ساختار آموزشی یکپارچه ای در کل کشور دارد و آموزش و پرورش در هر شهر و روستای کوچک و بزرگی، قوانین آموزشی یکسانی را برای همه وضع کرده است. دوره مهد کودک و پیش دبستانی در ایران کاملاً اختیاری است و دانش آموزان از سنین ۷ سالگی، طبق قانون وارد دوره دبستان می شوند و بعد از پایان دوره ابتدایی، وارد دوره متوسطه و دبیرستان می شوند که ۱۲ سال ادامه پیدا می کند. عموماً دانش آموزان، پس از دریافت دیپلم دبیرستان، باید یکسال دوره پیش دانشگاهی را بگذرانند تا برای دانشگاه آماده شوند و بتوانند در کنکور شرکت کنند. مدارس ایران نیز همچون کانادا، به دو گروه دولتی و غیرانتفاعی تقسیم بندی می شود که مدارس دولتی برای همه دانش آموزان تقریباً رایگان است. مدارس غیر انتفاعی نیز با دریافت مبالغی به عنوان شهریه، خدماتی جامع تر به دانش آموزان ارائه خواهند داد. تاریخ شروع و اتمام سال تحصیلی در ایران، بسیار نزدیک به بازه های تحصیلی در مدارس کاناداست. سال تحصیلی ایران از مهر آغاز و در خرداد پایان می یابد و سال تحصیلی کانادا نیز معمولاً از سپتامبر آغاز و در آوریل پایان می یابد. به طور کلی، مدارس ایران و کانادا شباهت های بسیاری با هم دارند، هرچند شاید کمی در جزئیات کار با هم متفاوت باشند. مدارس هر دو این کشورها از استانداردهای کلی بین المللی برخوردار بوده و در سطح جهانی مطرح و قابل قبول هستند. مدرسه ایرانی در کانادا ثمین، از جمله معتبرترین مدارس آموزش های مجازی بین المللی ایران است که در سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را آغاز نمود و مجوز رسمی از آموزش و پرورش ایران دارد. خدمات این مدرسه مختص دانش آموزان ایرانی خارج از کشور است که قصد دریافت مدارک معتبر ایرانی را دارند.



:: بازدید از این مطلب : 362
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

مبل راحتی یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین المان‌هایی که در فضای داخلی اتاق نشیمن مورداستفاده قرار می‌گیرد مبل راحتی است. این مبل‌ها دارای مدل‌های متنوعی هستند و می‌توانید به‌راحتی متناسب سبک دکوراسیون و به‌عنوان رنگی مکمل با سایر وسایلتان مدل شیک و جذابی را انتخاب کنید و چیدمانی بی‌نظیر را به ارمغان آورید. انواع مبل راحتی تنوع مبل‌های راحتی امروزه خیلی افزایش ‌یافته است و می‌توانید با توجه ‌به سلیقه خود به‌راحتی یک مبل زیبا تهیه کنید و فضایی دنج و آرامش‌بخش در منزل خود ایجاد نمایید. از جمله انواع مدل‌های این نوع مبل می‌توان به مبل ال شکل، یو شکل، چستر، لاوست، تاکسیدو، مبل راحتی تختخواب‌شو و … اشاره نمود.

پارچه مبل راحتی سامی مبل برای روکش این نوع مبل از پارچه‌های متفاوتی استفاده می‌کنند. بنابراین خریدار هیچ‌گونه محدودیتی در انتخاب جنس پارچه مبل ندارند و می‌تواند با توجه ‌به رنگ و سبک دکوراسیون داخلی خود رنگ پارچه روکش مبل را نیز انتخاب کند. این پارچه‌ها می‌تواند از جنس مصنوعی (نایلون، پلی‌استر و ویسکوز) و یا طبیعی (پنبه‌ای، نخی، پشمی و کتان) باشد که نوع آن بر قیمت مبل اثر می‌گذارد. پارچه‌های مخمل، جیر و چرم از جمله محبوب‌ترین پارچه‌های روی مبلی هستند.

مدل مبل راحتی samimobl برای انتخاب این مبل نیاز است که به فضای مدنظر خود توجه کنید. درصورتی‌که دارای فضای محدودی هستید می‌توانید مبل‌های ال و یا نیم‌ست را تهیه نمایید. به‌طورکلی این مبل‌ها در مدل‌های نیم‌ست، هفت‌نفره و نه‌نفره در بازار موجود هستند. همچنین برای جذابیت بیشتر محیط در کنار آن‌ها از پاف، آباژور، شال مبل و … استفاده کنید تا هارمونی خاصی با سایر وسایل دکوراسیون شما داشته باشد. خوشبختانه به دلیل تنوع بالا در رنگ، مدل و جنس پارچه مبل‌های راحتی مشتریان می‌توانند به‌راحتی یک انتخاب عالی داشته باشند و فضایی خاص و متفاوت بر اساس سلیقه خود و محیطی که در اختیار دارند ایجاد نمایند و محیطی پرانرژی و دوست‌داشتنی بسازند.

قیمت مبل راحتی قیمت مبل راحتی یکی از دغدغه‌های افرادی است که می‌خواهند دکوراسیون منزل خود را تغییر دهند و یا اینکه برای جهیزیه مبل تهیه کنند. قیمت این مبل‌ها به فاکتورهای مختلفی وابسته است که از جمله آن‌ها می‌توان گفت به جنس و کیفیت متریال اولیه، فوم، چوب، پارچه به‌کاررفته در ساخت مبل، برند تولیدکننده آن‌ها، داخلی یا خارجی بودن برند، نوسانات قیمت ارز و … بستگی دارد. بنابراین نمی‌توان قیمت دقیقی را برای آن‌ها اعلام نمود. اما باتوجه‌به تنوع بالا مبل‌های راحتی از نظر مدل و کیفیت می‌توانید متناسب با بودجه خود شیک‌ترین مبل را تهیه کنید. این مبل‌ها نسبت به مبل‌های کلاسیک و سلطنتی دارای قیمت ارزان‌تری هستند.



:: بازدید از این مطلب : 349
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

تعمیر و نگهداری جرثقیل آذران وزنه پویان یکی از مهم‌ترین عواملی است که باید در بودجه سالانه تجهیزات مورد توجه قرار گیرد، چه جرثقیل دست دوم بخرید یا نه. تعمیر و نگهداری جرثقیل یک مسئله ایمنی و بهداشتی است و هرگز نباید نادیده گرفته شود. بازرسی و نگهداری سالانه جرثقیل شما نیز باعث افزایش طول عمر تجهیزات شما می شود. جرثقیل ها می توانند قطعات بسیار خطرناکی از تجهیزات باشند اگر از آنها به درستی استفاده یا نگهداری نشود. یکی از بزرگترین اشتباهاتی که می توانید مرتکب شوید این است که جرثقیل ها و تجهیزات بالابر را در حد استاندارد بالا نگه ندارید.

در اینجا برخی از دلایلی وجود دارد که چرا تعمیر و نگهداری جرثقیل باید در اولویت باشد:  ایمنی سایت. یک سایت تنها زمانی مکانی امن برای کار خواهد بود که همه تجهیزات در وضعیت مناسبی کار کنند. پیشگیری از صدمات و حوادث. کارکنان هنگام کار با جرثقیل ها باید محافظت شوند. برای اطمینان از عدم تلفات جانی. پیامدهای استفاده از جرثقیل ضعیف بسیار زیاد است. تصادفات می تواند جدی باشد و اغلب منجر به از دست دادن زندگی شود. تا برای عموم امن باشد. منطقه اطراف سایت نیز باید در نظر گرفته شود. سقوط جرثقیل می تواند ویرانگر باشد. الزامات نگهداری و بازرسی جرثقیل در مقررات عملیات بالابر و بالابر 1998 (LOLER) و مقررات تهیه و استفاده از تجهیزات کار 1998 (PUWER) تعیین شده است. اینها راهنمایی کلی در مورد جرثقیل ها و تجهیزات بالابر با هدف کلی کاهش صدمات ناشی از کار ارائه می دهند. مهم است که به دستورالعمل های تعیین شده توسط LOLER و POWER برای انجام تعهدات خود به عنوان هر کارفرمایی پایبند باشید.

در سال 2016، 30 کارگر ساختمانی در بریتانیا جان باختند. همه ما مسئول کاهش تعداد حوادث و تصادفات مرگبار هستیم. با اطمینان از اینکه تجهیزات بالابر شما برای هدف مناسب هستند، کمک بزرگی به یک محیط کار ایمن تر می کنید. شرکت آذران وزنه پویان  با  داشتن تجربه مناسب خدمات و نگهداری جرثقیل هستیم. اگر مایلید در مورد نگهداری جرثقیل ها و تجهیزات بالابر خود از ما سؤالی بپرسید، خوشحال می شویم که به شما مشاوره و پشتیبانی ارائه  دهیم.



:: بازدید از این مطلب : 347
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

طراحی جدید چیلر اسکرال سری HTYPE مدیا در این چیلر هوا خنک اسکرال تراکمی موجب افزایش سطح تبادل حرارت ، کاهش مقاومت هوا ، ذخیره بیشتر انرژی و افزایش کارآمدی مبدل حرارتی می شود. لوله مسی های چیلر اسکرال داخل شیاردار و فویل آلمینیوم hydrophilic موجب بهینه سازی عملکرد تبادل حرارتی می شوند. بلوفین های این کندانسور که دارای پوشش ویژه ای می­باشد که موجب افزایش ماندگاری و محافظت در برابر خوردگی می­شود.

چیلر اسکرو هوا خنک مدیا ttmenterprise باعث کاهش سرعت و در نتیجه صدای کمتری می شوند. هر چه دمای محیط پایین تر باشد جریان هوای کمتر از فن چیلر اسکرو هوا خنک عبور می کند در نتبجه صدای آن کاهش می یابد. کنترل هوشمند فن های چیلر اسکرو باعث تعادل عملکرد بین فن ها می شود و مصرف برق را کاهش می دهد. مدل فوق العاده کم صدا یک گزینه انتخابی می باشد.

روفتاپ پکیج https://about.me/sadop/getstarted جعبه برق روفتاب پکیج به صورت آسان باز شو می باشد. فقط نیاز به اتصال با یک کابل برق قدرت دارد و نیازی به کابل سیگنال نمی باشد.درگاه خارجی جهت نصب دقیق و سریع به لوله پلاستیکی درین آماده برای استفاده می باشد.درگاه خارجی جهت اندازه گیری سریع فشار کارکرد سیستم بدون باز کردن درب دسترسی.

سیستم وی آر اف http://foxsheets.com/UserProfile/tabid/57/userId/106788/Default.aspx مایع مبرد حاصل از چگالش در یونیت خارجی به انشعاب های مختلفی تقسیم و راهی یونیت های داخلی شده و بعد از عبور از شیر انبساط، وارد کویل سرمایش DX می گردد. از سمت دیگر، هوای ورودی به یونیت داخلی (هوای اتاق) از روی کویل عبور کرده و پس از کاهش دما به اتاق دمیده می شود. بنابراین در سیستم VRF نیز از سیکل تبرید تراکمی بخار(کارنو) استفاده می شود. در فناوری VRF، بواسطه استفاده از کمپرسورهای دیجیتالی یا کمپرسورهای اسکرال اینورتردار، نرخ جریان (Flow) مبرد (Refrigerant) ورودی به کویل یونیت های داخلی، می تواند متغیر (Variable) باشد. به این ترتیب با تغییر نرخ جریان مبرد، براحتی امکان کنترل دمای هر فضا، بطور جداگانه وجود خواهد داشت.

فن کویل سقفی توکار مدیا به فن کویل های سقفی توکار ، داکت فن کویل یا فن کویل کانالی نیز گفته می شود که اجزای آن و کانال های تامین و توزیع هوا به صورت توکار و درون قسمتی از سقف (معمولا قسمت ورودی هر اتاق یا سالن) جاسازی می شوند و انواع روکار آن به صورت دیواری و زمینی موجود هستند. مزیت فن کویل سقفی توکار این است که بر خلاف نوع کاستی سقفی (که به سقف کاذب جهت مخفی کردن اجزا و کانال ها نیاز دارد)، به سقف کاذب نیازی ندارد و اجزا و کانال های آن در قسمتی از سقف (معمولا قسمت های پرت و بدون استفاده مانند قسمت ورودی هر اتاق یا سالن) همانند شکل زیر جاسازی و نصب می گردد.



:: بازدید از این مطلب : 372
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

از آنجایی که خروپف یک انسداد جزئی راه هوایی است که اکسیژن کمتری به ریه های شما می رسد، که منجر به افزایش فشار بر قلب و سیستم گردش خون شما می شود زیرا بدن شما تلاش می کند با کاهش سطح اکسیژن خون مقابله کند. خروپف علامت اصلی است که نشان می دهد ممکن است آپنه انسدادی خواب (OSA) داشته باشید، یک اختلال تنفسی در خواب که در آن به طور منظم بیش از ده ثانیه در یک زمان به دلیل انسداد راه هوایی تنفس نمی کنید.

افراد مبتلا به آپنه انسدادی خواب در معرض خطر بسیار بیشتری از رویدادهای منفی جدی سلامتی مانند حملات قلبی، سکته مغزی هستند که به طور بالقوه باعث مرگ می شوند. 1 برای کودکانی که علائم تنفس اختلال خواب مانند خروپف، فشردن و ساییدن دندان ها، خیس کردن بستر و تنفس دهانی دارند - می تواند تأثیرات قابل توجهی بر رشد و رشد شناختی آنها داشته باشد.لیزر یک درمان انقلابی برای خروپف است که با استفاده از انرژی لیزر، بافت نرم گلو را سفت می کند .

حجم راه هوایی را بهبود می بخشد و خروپف و آپنه خواب را کاهش می دهد. NightLase از طول موج لیزر Er:YAG برای تحریک بافت‌ها با استفاده از یک اثر فتوترمال استفاده می‌کند. این باعث تبدیل پروتئین در رشته‌های کلاژن می‌شود که باعث سفت شدن بافت‌ها و ایجاد فضای بیشتری در گلو برای تنفس می‌شود. زیرا لیزر تنها با انرژی متوسط ​​در دمای حدود 40-48 درجه کار می کندو هیچ فرسایشی در سلول ها وجود ندارد. حس لیزر شبیه به اسپری شدن غبار ریز آب داغ در گلو است.

بیماران به طور کلی از بی درد بودن روش NightLase شگفت زده می شوند. نیازی به بیهوشی نیست و بیماران می توانند پس از پایان عمل به طور معمول صحبت کنند، بخورند و بنوشند. دندانپزشکان آموزش دیده از لیزر برای هدف قرار دادن ناحیه ستون قدامی، کام نرم، یوولا، کام سخت، ستون های خلفی و لوزه ها و ناحیه جانبی و پایینی زبان استفاده می کنند.

برای اینکه درمان تا حد امکان مؤثر باشد، درمان دکتر غلامی در یک دوره درمان در طول حدود هفت هفته با یک قرار ملاقات نگهداری توصیه شده سالانه ارائه می شود. در این روش درمان بیش از 95٪ از بیماران بهبود علائم خروپف خود را تشخیص دادند" مطالعات بالینی نشان داده اند که لیزر بسیار موثر است. با کاهش میانگین نمره شدت خروپف تنها پس از دو جلسه لیزر بیش از نصف می شود. این مطالعه همچنین نشان داد که بیش از 95٪ از بیماران بهبود را در علائم خروپف خود تشخیص دادند، که تقریباً 60٪ بهبود را قابل توجه یا عالی اعلام کردند. 6 مطالعه دیگری نشان داد که بیش از 80 درصد از بیماران پس از درمان می توانند راحت تر نفس بکشند و سطح هوشیاری و تمرکز بالاتری دارند. 7 همه مطالعات بالینی هیچ پیامد نامطلوبی را گزارش نکردند، با بیمارانی که ناراحتی در طول عمل را به طور متوسط ​​1.5 در مقیاس 1-5 اندازه گرفتند. 6 برای کسانی که دوره توصیه شده درمان خروپف دکتر غلامی را تکمیل کرده بودند، بهبود علائم به طور متوسط ​​85٪ بود، با مزایای مثبت هنوز در ارزیابی طولانی مدت تا 36 ماه بعد نشان داده می شود.



:: بازدید از این مطلب : 347
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

درمان خروپف به شیوه مدرن خروپف یا خرخر کردن یک عمل شایع در خواب است که برخی از مردم به آن دچار هستند. خروپف از واژه انگلیسی اسنورینگ به معنی صدای بلند و خشن در هنگام خواب است. این اتفاق زمانی روی می دهد که عضلات پشت زبان برای مجازی تنفسی، دچار شلی و ضعف هستند.

گاهی بافت های اضافی این مجاری نیز باعث خروپف می شود. باید گفت فقط ضعف یا بافت های اضافی عامل ایجاد خروپف نیستند و گاهی بیماری هایی نظیر سرماخوردگی بصورت موقت باعث آن می شوند. معمولا خروپف در مواردی خود فرد را از خواب بیدار می کند اما بیشتر موجب اذیت همسر یا کسانی که در نزدیکی فرد می خوابند می شود.

درمان خروپف با لیزر دکتر غلامی یکی از روش های مدرن برای حل این مشکل میباشد، برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

دلایل بروز خروپف

خروپف به دلایل زیادی بروز می کند و بخاطر آن است که بدن در حالتی نرمالی نیست. معمولا در مردان بیشتر از زنان خروپف وجود دارد و از سن 40 به بالا امکان این که خروپف کنید هست. اما در زنان نیز خروپف وجود دارد و بیشتر در زمان بارداری یا بعد از سن یائسگی اتفاق می افتد. این عوامل می تواند به دلیل طبیعی یا مادرزادی یا اتفاقاتی باشد که در زندگی برای فرد افتاده است. عوامل ژنتیکی که باعث تغییر شکل ساختار اصلی فک و زبان است می تواند از دلایل خروپف باشد.

تمامی این اختلالات با روش های جدید و استاندارد جهانی قابل درمان است.در زیر به مهمترین دلایل بروز خروپف اشاره می کنیم.

شل یا ضعف در ماهیچه های دهان

همانطور که می دانید وظیفه تنفس بر عهده دهان و بینی است. اگر ماهیچه های دهان دچار شلی یا ضعف شوند با حرکت هوا به صدا در می آیند. معمولا ضعف این ماهیچه ها با اعتیاد به مواد الکلی یا داروهای خواب آور اتفاق می افتد و عملکرد شان را مختل می کند. این اختلال در زمان خواب و حرکت زبان به سمت عقب، ورودی هوا را نمی تواند کنترل کند و به سمت داخل کشیده می شود. در چنین حالتی فرد دچار خروپف می شود.

مسدود شدن مجاری تنفسی

مجاری تنفسی انسان گاها بر اثر سرماخوردگی یا آلرژی ها و عفونت های سینوسی، مسدود می شود. با این اتفاق دستگاه تنفس انسان با دشواری هوا را وارد گلو و حلق می کند. بافت نرم گلو با کشش زیاد موجب خروپف می شود. البته این اتفاق بیشتر موقتی بوده و راه درمان ساده آن رفع سرماخوردگی یا آلرژی و عفونت های سینوسی است.

مشکل در گردن، بینی یا دیواره بینی

گاهی مسدود شدن مجاری تنفسی بخاطر بیماری های موقتی نیست و اشکالاتی در بینی یا دیواره آن قرار دارد. مثلا تجمع چربی در گردن، انحراف بینی یا پولیپ آن، زبان بزرگ، احتقان بینی و برخی اشکالات که بصورت مادرزادی یا بر اثر اتفاقاتی در بدن ایجاد شده است می تواند سبب خروپف شود.



:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

طول دوره در کلاس‌های خصوصی معلم خصوصی زبان انگلیسی زبان تهران پس از انجام تعیین‌ سطح و مشخص شدن سطح زبان‌آموز و بر اساس نیاز سنجی به‌عمل آمده توسط استاد، زمان‌بندی دوره انجام خواهد گرفت. به‌طور مثال طول دوره برای زبان‌آموزی که می‌خواهد بخش خاصی را به صورت تقویتی کار کند، یا یک و یا چند دوره‌ی آموزشی را بگذراند

حضور در کلاس های خصوصی نسبت کلاس های عمومی که هم از ظرفیت بالا و زمان اندک برخوردار هستند از این رو مفید است که شما با گذراندن کلاس های مکالمه خصوصی و معلم خصوصی زبان آلمانی زبان تهران می توانید در کم ترین زمان و بیشترین بازدهی، به خواسته خود که یادگیری واقعی زبان است برسید و در کوتاه ترین زمان ممکن به توانایی مکالمه روان با تلفظ صحیح و رعایت قواعد دستوری دست یابید.

هزینه معلم خصوصی زبان ترکی https://www.toontrack.com/forums/users/evazmifani/ و سایر زبانها با توجه به تجربه و سابقه مدرس، مدرک تحصیلی، روش تدریس و… بستگی دارد و بهترین راه این می باشد که شما از طریق شماره تماس های موجود در سایت با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید تا آنها بعد از صحبت با شما و اطلاع از شرایط شما قیمت یا هزینه تدریس خصوصی زبان ترکی استانبولی و یا زبان های دیگر را به شما اعلام نمایند. اما درکل با توجه به کیفیت بالای دوره ها و کلاس های ما، هزینه هایی که ما به شما اعلام می نماییم قطعا مناسب و منصفانه خواهد بود. ارائه خدمات آموزشی به شما عزیزان افتخار ماست

زبان فرانسه یکی از مدرن‌ترین زبان‌های دنیا است و مردم زیادی در سراسر دنیا از این گویش استفاده می کنند. از این رو بسیاری از مردم در سراسر جهان، اقدام به یادگیری این زبان می‌کنند. در ایران نیز آموزش زبان فرانسه طرفداران زیادی دارد. به دلایل متعدد، بسیاری از دانش‌پژوهان در این حوزه، علاقه‌مند به استفاده از تدریس خصوصی زبان فرانسه توسط مدرس، معلم خصوصی زبان فرانسه زبان تهران مجرب هستند. از طرفی به دلیل اینکه تعداد آموزشگاه‌های ارایه کننده این زبان، در مقایسه با آموزشگا‌ه‌های زبان انگلیسی کم است

بهترین انتخاب برای افرادی که قصد دارند زبان ژاپنی را به بهترین شکل و روش ممکن فراگیرند، آموزش خصوصی زبان ژاپنی و حضور در کلاس های خصوصی زبان آموزان می باشد. در کلاس های عمومی معلم خصوصی زبان ژاپنی بدلیل وقت کم و تعداد زیاد افراد، فرصت کافی برای یادگیری و تمرین وجود ندارد و تا حد زیادی از کیفیت کلاس ها کم می شود و بهترین راه برای حل این مشکل حضور در دوره های خصوصی زبان ژاپنی می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 343
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

تاج گل ترحیم هانی گل با از دست دادن یک شخص عزیز شما برای همدردی با خانواده آن فرد به عنوان یک دوست یا یکی از اقوام خانواده عزادار، برای ابراز تسلیت تاج گل ترحیم را تهیه می‌کنید. ارسال تاج گل از گذشته تا به امروز به عنوان یکی از متداول‌ترین روش‌های ابراز همدردی بوده است. اگر می‌خواهید اطلاعاتی درباره تاج گل ترحیم کسب کنید تا پایان با ما همراه باشید.

تاج گل ترحیم هانی گل https://www.cryptoispy.com/forums/user/radinfaraziyan/ به عنوان یک ابزار برای نشان دادن تولدی دوباره و حرکت به جلو هستند. وجود گل‌ها حس گرمی را در محیط پدید می‌آورند. همچنین نوع گلی که شما برای بیان احساس خود انتخاب می‌کنید، بسیار مهم است. شاید بارها این سوال برای شما پیش آمده باشد که چه مدل گل برای انتخاب تاج گل مناسب است. در انتخاب تاج گل ترحیم باید دقت کنید زیرا فرد داغدار عزادار است.

قیمت تاج گل ترحیم به عوامل مختلفی مانند اندازه تاج گل، نوع گل و تعداد گل‎ها بستگی دارد و با توجه به همه این عوامل قیمت تاج گل متفاوت است. خرید تاج گل می‌تواند به صورت اینترنتی و حضوری باشد که هر کدام دارای مزیت‌هایی است. در صورت خرید اینترنتی شما در زمان و هزینه صرفه‌جویی می‌کنید.

از گذشته تا به امروز در مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری، از تاج گل ترحیم در فرهنگ‌های مختلف استفاده می‌کنند، زیرا بین گل، زندگی و مرگ ارتباطی وجود دارد و با دیدن گل فرد احساس آرامش می‌کند. گل نشان دهنده تولد دوباره است به همین دلیل گل را بر روی مزار می‌گذارند و استفاده از تاج گل در مراسمات از اهمیت زیادی برخوردار است. همچنین از اهمیت ارسال تاج گل برای زنده نگه داشتن یاد و احترام گذاشتن به فرد از دست رفته است و از گل‌ها به عنوان نمادی از زنده بودن یاد فرد متوفی استفاده می‌‌شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 371
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مهر 1401 | نظرات ()