نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

اگر در اینترنت جستجو می کنید که متوجه شوید قهوه قوی یعنی چه باید به شما بگویم که هر شخص معنی خاص خودش را در ذهنش دارد و قهوه قوی در ذهن همه یکی نیست. معمولا افرادی که در صنعت قهوه هستند قوی را این گونه تفصیر قهوه فروشی آنلاین می کنند. نسبت جامدات به مایعات یک نوشیدنی .

استحکام منحصراً به فرآیند دم کردن اشاره دارد. یک نوشیدنی قوی با استفاده از نسبت جامدات به آب بالاتر درست می شود و به غلظت نوشیدنی به جای برشته شدن اشاره دارد. اسپرسو طبق تعریف یک نوشیدنی، قوی است چون که نسبت به بقیه انواع نوشیدنی ها دارای غلظت بیشتری هست و با نسبت آب کمتری نسبت به بقیه انواع قهوه دم می شود.



:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

بنابراین انتخاب بهترین دزدگیر اماکن سایلکس به محیط نصب و نیاز کاربر بستگی دارد. دزدگیر اماکن سایلکس بیسیم دزدگیر بیسیمیکی از مواردی است که اکثر مشتریان اعلام سرقت به دنبال آن هستند چرا که علاوه بر کاهش سیم کشی به زیبایی محیط نصب نیز کمک می نماید. نمایندگی دزدگیر سایلکس کالا بست به عنوان مرکز فروش بهترین برندهای دزدگیر در ایران انواع محصولات سایلکس که به روزترین آنها مدل های زیر مجموعه SG8 می باشند را به صورت عمده و جزئی به فروش می رساند. مجموعه کالا بست نمایندگی دزدگیر اماکن سایلکس را در اختیار دارد و همواره تلاش نموده تا علاوه بر تنوع گسترده محصولات بهترین قیمت را در اختیار مشتریان خود بگذارد تا دست آنها را براییک انتخاب مناسب متناسب با بودجه و نیازشان باز بگذارد. در این مجموعه علاوه بر فروش دزدگیر سایلکس خدمات نصب و راه اندازی آن نیز به مشتریان ارائه می شود.

دزدگیر اماکن ‏GMK‏-910یاGMK-M‏2 مدل 910 قابلیت تعریف 3 قسمت ‏‏مجزا با رمز ورود اختصاصی را دارد، ضبط 60 واقعه اخیر در حافظه دستگاه به همرا تاریخ و ساعت، قابلیت حفاظت دو مرحله به ‏‏این صورت که غیر فعال سازی دستگاه از طریق ریموت و اس ام اس با هم انجام می شود. این مدل علاوه بر اتصال سیم کارت قابلیت ‏‏اتصال به خط شهری را نیز دارا می باشد و از جمله ویژگی های آن دارا بودن 4 عدد رله کنترلی می باشد که می توان چهار وسیله ‏‏برقی را از طریقآن کنترل نمود. قیمت دزدگیر اماکن ‏GMK‏ دزدگیر اماکن جی ام کا یکی از برندهای قابل اعتماد در بازار محسوب می ‏‏شود و ویژگی بارز آن نسبت به سایر رقبایش دارا بودن بیمه سرقت می باشد. برای دریافت راهنمایی و مشاوره خرید دزدگیر می ‏‏توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. ‏ ‏نمایندگی جی ام کا‎‎‎ ‎فروشگاه کالا بست بزرگترین مرکز فروش دزدگیر اماکن در ایران است که در راستای احترام به ‏مشتریان ‏خود به منظور داشتن حق انتخاب بهترین سیستم اعلام سرقت متناسب با نیاز و بودجه شان مفتخر است که نمایندگی‎ ‎جی ام ‏کا‎ ‎را ‏داراست و می تواند بهترین قیمت و خدمات را به مشتریانخود ارائه نماید.

ساخت سیستم‎های امنیتی شامل دزدگیر اماکن و اتومبیل، سیستم اعلام حریق، انواع GPS از عمده محصولات شرکت GMK به شمار می‎رود. نمایندگی دزدگیر gmk بیش از 50 محصول امنیتی در مدل‎ها و قیمت‎ها و البته کیفیت‎های متفاوتی تولید می‎کند. دزدگیر GMK امروزه مشتریان زیادی در ایران دارد. محصولات این کارخانه در فضایی بالغ بر 10 هزار متر تولید می‎شوند. محصولات دزدگیر GMK – انواع سیم کارت ، زنگ تلفن و دزدگیر – انواع سیستم‎های اعلام حریق – دستگاه جلوگیری از تولید مه و دود – انواع لوازم جانبی سیستم دزدگیر و آتش نشانی – زنگ‎های هوشمند برای مدارس و کارخانه‎ها – محافظ دیجیتالی کل ساختمان سیستم دزدگیر حسی قوی از طریق شنود نسبت به فضای محیط دارد و سنسور آن به سرعت به کار می‎افتد.

 همچنین آن ها مجهز به زون‎های «با سیم» و «بیسیم» هستند. در اصل به شکل خلاصه می توان گفت دزدگیرها در چهار نوع هستند: سیمکارتی، تلفنی، اینترنتی و بدون ارتباط. برای دزدگیر اماکن جی ام کا بیمه نامه سرقت تا سقف 700 میلیون تومان تعیین شده است. نوع سیمکارتی انواع دزدگیر اماکن GMK به این صورت است که به محض اقدام به سرقت از طریق پیامک و تماس روی تلفن همراه فرد اعلام می‎شود. حتی در صورتی که سیم بلندگوی دزدگیر از سوی سارقان قطع شود آلارم روی گوشی فعال می‎شود. از لحاظ ضمانت، گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش 36 ماهه برای آن درنظر گرفته شده است. قیمت این نوع دزدگیر نیز از 2 میلیون تومان آغاز و تا پنج میلیون تومان هم می‎رسد. نمایندگی gmk‏ در مجموعه کالا بست علاوه بر ‏دارا ‏بودن ضمانت اصالت کالا باعث می شود از خدمات پس از فروش این مجموعه نیز برخوردار شوید.‏



:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

اگر نگران این هستید که مدل های پرده های برقی مورد پسند شما نباشید و یا به تازگی پرده برای منزل خود تهیه کردید باید بگوییم که شما میتوانید پرده های معمولی را به پرده بریی تبدیل کنید . کدام پرده ها رو میتوان برقی کرد؟ تقریبا همه مدل های پرده کنار جمع شو پنجره های سایز کوچک تا پرده های پنجره های بزرگ با هر نوع متریال از پارچه و تور گرفته تا مخمل و … را می توان برقی کرد. البته نوع موتور پرده برقی و ریل های هر کدام متفاوت است.

برای پرده های پنجره های کوچک باید از موتور هایی با توان پایین تر استفاده کرد. و برای پرده های بزرگ تر گاها نیاز است تا از موتور های تا توان ۶ نیوتن استفادi کرد. اکثر پرده های بالا رو امکان برقی شدن دارند. خرید پرده برقی بیشتر برای اتاق خواب و اشپزخانه و محیط های اداری کار برد دارند. انواع پرده برقی پرده های برقی بالارو یا پرده های شید پرده های برقی کنار رو یا کنار جمع شو پرده های سایبان که بر اساس نیاز و دیزاین منزل میتوانید از هر کدام از انواع پرده برقی استفاده کنید. برای آشنایی بیشتر با نحوه کار پرده برقی، کلیک کنید. در خانه های هوشمند با توجه به سیستم و عملکرد میتوانید به اسانی ساعت های دلخواهی را برای باز و بسته شدن پرده های خانه انتخاب کنید . و این کار را میتوانند با استفاده از اپلیکیشن و یا مانیتور انجام دهند. و نور منزل را در روز تامین کنید . حتی میتوان به نحوی پرده برقی را تنظیم نمود که با نور خورشید پرده ها باز شوند و در انتهای روز و پایان یافتن نور خورشید پرده ها به صورت خودکار بسته شوند.

طرح و نقش پرده یکی از فاکتورهای زیبایی فضای خانه می‌باشد.که می‌تواند تاثیر مثبتی بر دکوراسیون داخلی فضا داشته باشد. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی زندگی برای افراد راحت‌تر شده است، به این دلیل که در بستر الکترونیکی سریع تر می‌توان به وسایل مختلفی دسترسی راحت داشت. در این مقاله قصد داریم، شمارا با یکی از جدیدترین وسیله تکنولوژی که پرده برقی است آشنا کنیم. در ادامه به معرفی پرده برقی می‌پردازیم و قیمت پرده برقی و انواع آن برای شما ذکر می‌کنیم. پس تا انتهای این مقاله با سایت دُرفا همراه باشید. پرده برقی چیست؟ پرده برقی چیست؟ در ابتدا یک توضیح کامل در مورد پرده برقی بدهیم تا با این وسیله الکترونیکی بیشتر آشنا شوید. پرده برقی همانطور که از نامش پیداست، با استفاده از برق می‌تواند کار کند.با وجود پرده برقی راحت تر می‌توان پرده را بدون صرف انرژی بازوبسته کرد. اگر موتور و ریل مخصوص به پرده‌های برقی را به پرده‌های معمولی وصل کنید. استفاده از پرده‌های برقی راحتی را در فضای محیط  به ارمغان می‌آورد و بازوبسته کردن پرده را برای افراد راحت‌تر می‌کند. از پرده‌های برقی به علت سریع و راحت بودن در منازل، محل کار، فروشگاه‌های عمومی و در رستوران‌ها هم استفاده می کنند. مهم‌ترین ویژگی که پرده‌های برقی دارند می‌توان استفاده راحت از آنها را نام برد. زمانی که از پرده‌ برقی استفاده می‌کنید به راحتی می‌توانید با کنترل از راه دور طول مورد نیاز را به پرده برقی بدهید.

در بازار پرده فروشان پرده‌های کرکره‌ای در طرح‌های بسیار زیبا مانند طرح حیوانات، طرح طبیعت، طرح های کلاسیک و شیک موجود است که می‌توانید بنا بر سلیقه خودتان پرده برقی دُرفا راخریداری کنید. اگر آشپزخانه شما طول بلند و عرض کم دارد پرده کرکره ای میتواند بهترین انتخاب در زیبایی فضای آشپزخانه تان باشد. پرده‌ های سایبانی: پرده سایبانی یکی دیگر از انواع پرده برقی است جنس این نوع پرده ها از پارچه های ضخیم یا نازک هستند که به دور یک لوله ای که در بالای پارچه قرار دارند متصل شده اند. از این مدل پرده برقی معمولا در آشپزخانه‌ها استفاده می‌کنند که از ورود نور به داخل محیط آشپزخانه جلوگیری می‌کند. شما با استفاده از لوله بالای پارچه پرده کرکره‌ای می توانید بلندی پرده را کم یا زیاد کنید. از این نوع پرده‌ها بیشتر در دکوراسیون های داخلی و خارجی به دلیل سایبان بودن و میزان عبور دهی نور استفاده می کنند. پرده برقی کرکره‌ای اغلب تک رنگ هستند و طرح‌های خاصی دارند. پرده‌ های جمع‌شونده: امروزه از پرده های جمع شونده برای پنجره‌های خانه های بزرگ استفاده می کنند. این نوع پرده‌ها در خانه های لوکس و هتل‌ها که پنجره‌هایی با ابعاد بزرگ دارند بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. پرده‌های جمع شونده در طرح ها و رنگ های زیبا در بازار موجود هستند. اگر فضای خانه شما سالن پذیرایی یا اتاقی دارد که پنجره‌های آن‌ها بزرگ هستند، می توانید در دایره انتخابتان پرده برقی جمع شونده را در اولویت قرار بدهید.



:: بازدید از این مطلب : 315
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

اولین شخصی که موفق شد دزدگیر اماکن را تجاری سازی کند و به تولید انبوه رساند، و فروش دزدگیر ‏اماکن را آغاز کرد، ادوین هولمز (‏Edwin Holmes) ‎بود. دزدگیر اماکن یک سیستم امنیتی است که شما را از تلاش افراد برای ورود غیر مجاز به منزل، محل کار و یا دیگر اماکن آگاه می کند. ‏در ادامه قصد داریم به طور خلاصه به بررسی تاریخچه و امکانات آن بپردازیم. اولین سیستم هشدار الکترو مغناطیسی در جهان ‏توسط شخصی به نام آگوستوس راسل پاپ (‏Augustus Russell Pope) ‎در سال 1853 میلادی در آمریکا ثبت اختراع شد. پیش از ‏آن مردم برای حفاظت از محل سکونت خود از سگ‌های نگهبان و یا زنگ‌های مکانیکی استفاده می کردند. ‏ به همین دلیل وی برای تبلیغ دستگاه الکترونیکی دزدگیر اماکن خود از تلگراف استفاده کرد. بعدها شرکت او تحت نام شرکت حفاظت ‏الکتریکی هولمز معروف شد و موفقیت زیادی در فروش این محصول به دست آورد. سیستم های ضد سرقت جدید،  امکانات بسیار ‏بیشتری نسبت به مدل‌های اولیه دارند. این سیستم از چند سنسور، دوربین‌های مدار بسته ، پنل کنترل، تجهیزات هشداردهنده و یک ‏صفحه کلید برای اعمال تنظیمات و کنترل سیستم تشکیل شده است. علاوه بر این، دزدگیرهای امروزی معمولا دارای سنسور ‏هشداردهنده آتش سوزی ، نشت گاز و غیره نیز هستند و از طریق تلفن ثابت یا موبایل حضور افراد غریبه در منزل یا تلاش برای آن ‏را به شما اطلاع می‌دهند. همچنین از طریق نصب اپلیکیشن بر روی تلفن همراه خود می توانید از راه دور آن را کنترل نمایید. شما ‏میتوانید امروزه خرید دزدگیر منزلخود را حتی بصورت اینترنتی هم انجام دهید. امروزه با توجه به اینکه اعضای خانواده ساعات ‏زیادی از روز را در بیرون از منزل به سر می برند، خرید دزدگیر منزل می‌تواند کمک زیادی به حفاظت از اموال آن ها نماید. اگر ‏امکان استخدام نگهبان برای حفاظت از محل کار خود ندارید، می توانید نسبت به خرید دزدگیر منزل کالابست اقدام کنید.‏

خرید دزدگیر اماکن کلاسیک با توجه به کیفیت و قیمت متمایز، برند کلاسیک مشتری و متقاضیان خاص خودش را دارد؛ برای افرادی که به دنبال خرید دزدگیر مقرون به صرفه هستند این برند پیشنهاد نمی شود اما اگر کسی کیفیت و قدرت سیستم اعلام سرقت برایش مهم است خرید دزدگیر کلاسیک بهترین انتخاب می باشد. دزدگیر کلاسیک: دزدگیر اماکن کلاسیک جزو قدیمی ترین و با کیفیت ترین انواع سیستم اعلام سرقت ساختمان است که از آن برای مکان های مختلف از اصناف و مغازه های لوکس فروشی، طلا و جواهر فروشی و کارخانه ها گرفته تا منزل و باغ و ویلا استفاده می شود. کلاسیکیکی از قوی ترین دزدگیر های موجود در بازار ایران است که سابقه خوبی در میان مصرف کنندگان دارد و از مشتریان پر و پاقرصی بهره می برد. دزدگیر کلاسیکZ4 ULTRA Z4 ULTRAیکی از بهترین مدل های کلاسیک است که از امنیت بالایی برخوردار می باشد. ویژگی های این محصول: سیستم رمز 64 بیتی با رمز متغیر(TERACODE) امکان کنترل سیستم با پیامک از طریقG1 ULTRA امکان افزاریش زونها تا 12 زون بوسیلهExpander Pro امکان ست کردن 15 چشم بی‌سیمFOX2 با قابلیت آدرس‌دهی و نامگذاری امکان ست کردن 15 مگنت بیسیم پالس با قابلیت آدرس دهی و نامگذاری امکان ست کردن 15 ریموت با قابلیت آدرس دهی امکان نظارت مرکزی بر دستگاه بوسیله اپلیکیشنClassic Central (مناسب سازمان‌هایی با شعبات متعدد) ارسال گزارش اتفاقات با پیامک از طریقG1 ULTRA آلارم هوشمند برای پدال (پیامک و آژیر) امکان استعلام وضعیت دستگاه و برق شهر از طریق پیامک امکان فعال کردن پیامک اولین ورود بوسیله ریموت امکان غیرفعال کردن زون 24 ساعته بوسیله ریموت امکان فعال و غیر فعال کردن دینگ‌دانگ  برای زون 1 اپلیکیشن موبایل برای گوشی‌هایApple و Android

قیمت دزدگیر کلاسیک نسبت به دستگاه های هم رده خود نسبتا بالاتر است و مهمترین دلیل آن کیفیت بالاتر این برند می باشد البته تلفن کننده آن نیز به عنوان یک وسیله جانبی باید خریداری شود و این عامل قیمت تمام شده برای مصرف کننده را افزایش می دهد.

 

نمایندگی فروش دزدگیر کلاسیک کالا بست همواره تلاش نموده تا بهترین محصولات را در فروشگاه خود عرضه نماید و در این راستا نمایندگی دزدگیر کلاسیک را برعهده دارد تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه نماید.



:: بازدید از این مطلب : 337
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

تحقیق و مشاوره با توجه به تفاوت بین کسب و کار ها، تهدیدات و خطرات امنیتی مختلفی برای هر یک وجود دارد. تعیین این تهدیدات در کسب و کار یا تجارتتان، به شما کمک خواهد کرد که از سیستم امنیتی نظارت تصویری خود بیشترین بهره را بگیرید.

از خودتان بپرسید که اهداف و نگرانی های امنیتی شما کدام اند؟ آیا کسب و کار شما در گذشته قربانی سرقت یا خراب‌کاری بوده است؟ لذا اکیدا توصیه می‌شود که جهت دریافت مشاوره با شرکت های متخصص و با تجربه در زمینه دوربین های مداربسته و نظارت تصویری تماس بگیرید.

چراکه تجربه آنها در صنعت نظارت و امنیت تصویری می‌تواند به شناسایی هرگونه حفره آسیب پذیر امنیتی که ممکن است در کسب و کار شما وجود داشته باشد کمک کند.

بنابراین مهم است که بهترین شرکت را جهت دریافت چنین مشاوره ای انتخاب نمایید. انتخاب برند دوربین های مداربسته یکی دیگر از معیار هایی که پیش از خرید باید در نظر گرفته شود، برند دوربین مداربسته است. برند محصول در واقع یکی از ملاک های تضمین کیفیت کالا است.

با توجه به کارایی، نوع دوربین، جنس دوربین و برند آن قیمت دوربین مدار بسته متفاوت می باشد.

از آنجایی که برند های برتر به دلیل حفظ رضایت مشتری همواره سعی بر این داشته که محصولی با کیفیت با طول عمر بالا تولید کنند. ضمن اینکه توصیه می شود از نمایندگی های رسمی نسبت به خرید دوربین مدار بسته اقدام کنید تا در صورت بروز مشکل بدون نگرانی بتوانید از گارانتی و خدمات پس از فروش محصول استفاده کنید.

امروزه علاوه بر برند های خارجی، تولید کنندگان داخلی دوربین های باکیفیتی را تحت عنوان دوربین مداربسته ایرانی تولید کرده اند. به همین دلیل ممکن برای برخی از ما انتخاب کمی دشوار باشد.



:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

کم خونی امروزه به یکی از بیماری های رایج و شناخته شده در بین بانوان و آقایان تبدیل شده است. تاثیر ژل رویال غالبا بر روی کم خونی کم و بیش در مجامع علمی به اثبات پزشکی رسیده و به همین علت در درمان کم خونی از این ماده طبیعی، یعنی ژل رویال کندوک می توان استفاده کرد. ژل رویال چیست؟ ژل رویال چه تاثیراتی می تواند برای کم خونی داشته باشد؟ در این مقاله کندوک به خاصیت ژل رویال برای کم خونی و همچنین نحوه تهیه معجون عسل و ژل رویال برای درمان کم خونی می پردازیم ؛ تا آخر مطالب همراه ما باشید. در مورد ژل رویال … ژل رویال یکی از اصلی ترین محصولات زنبورعسل است که به دلیل خواص بسیار بالایی که دارد ، مورد توجه بسیاری از افراد در سراسر جهان قرار گرفته است. ژل رویال که به عنوان رویال ژل و ژل سلطنتی نیز شناخته می شود، یک ترشح پروتئینی است که از غدد هیپوفارِنکس و از فک پایینی زنبورعسل کارگر خارج می شود. جالب است بدانید این ژل تنها غذایی است که زنبور ملکه در تمامی طول عمر خود از آن تغذیه می کند و تنها لاروها اجازه دارند به مدت 3 روز از این ماده معجزه آسا مصرف کنند. لاروها پس از خارج شدن از تخم ، به مدت 3 روز از این ژل مصرف می کنند و به سن بلوغ خواهند رسید. ژل سلطنتی دارای انواع ویژگی های مختلف بیولوژیکی مفید برای سلامتی انسان ها دارد . همچنین به علت خاصیت آنتی اکسیدانی بالایی که دارد ، برای پیشگیری انواع بیماری ها مانند تومور و سرطان مفید است. ژل رویال خام 180 گرم شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که ژل رویال چگونه تولید می شود ؟ در واقع باید بدانید ژل رویال توسط زنبورهای کارگر ماده تولید می شود و این ماده به دلیل پروتئین بالایی که دارد برای رشد و تکثیر سلول ها موثر عمل خواهد کرد. عسل طبیعی غذای زنبورهای کارگر بوده و زنبورها برای تامین انرژی از این ماده مغذی استفاده خواهند کرد . همچنین ژل رویال تنها ماده غذایی است که ملکه برای تقویت قوای خود از آن استفاده خواهد کرد . یکی از مهمترین خواص رویال ژل که امروزه آن را به یک ماده غذایی پرطرفدار تبدیل کرده است ، درمان کم خونی است . در واقع کم خونی نه تنها در بانوان بلکه اغلب در برخی از آقایان نیز اتفاق می افتد . درمان کم خونی با ژل رویال به اثبات علمی رسیده است و بسیاری از افراد برای درمان این بیماری ژل رویال را در برنامه غذایی خود قرار داده اند . اما ژل رویال چگونه می تواند برای درمان کم خونی تاثیر داشته باشد؟ در ادامه به خاصیت های ژل رویال برای کم خونی می پردازیم . خاصیت ژل رویال برای کم خونی همانطور که در مطالب به آن اشاره کردیم ، کم خونی یک بیماری شایع است که امروزه ممکن است هر فردی به آن دچار شود . در واقع کم خونی برای بانوان بیشتر از آقایان اتفاق می افتد و اگر در بانوان باردا رهر چه سریعتر درمان نشود، متاسفانه باعث سقط جنین خواهد شد . تاثیر ژل رویال برای کم خونی کم خونی در بسیاری از مواقع بر اثر عوامل ژنتیکی و ارثی در افراد ایجاد می شود و اغلب بر اثر از دست رفتن گلبول های خون بر اثر عمل جراحی و حادثه نیز اتفاق می افتد. یکی از بهترین راه های درمان این بیماری ، مصرف مواد غذایی مغذی و خون اساز است . رویال ژل و عسل از مهمترین و اصلی ترین محصولات زنبور عسل هستند که می توانند این بیماری را برای همیشه درمان کنند. به طور کلی ژل رویال به تنهایی نمی تواند تاثیر چشمگیری در درمان کم خونی داشته باشد و توصیه می شود با عسل مصرف شود . در ادامه به نحوه تهیه ی معجون ژل رویال و عسل برای درمان کم خونی می پردازیم. نحوه تهیه معجون عسل و ژل رویال برای درمان کم خونی ژل رویال یکی از بهترین ماده های غذایی طبیعی است که می تواند برای این بیماری معجزه کند . توصیه می کنیم برای تهیه این معجون از ژل رویال و عسل به صورت خام استفاده کنید . این دو ماده غذایی در اثر حرارت معمولا خاصیت خود را از دست می دهند و در نتیجه بهتر است این دوماده غذایی را به صورت خام مصرف کنید. برای تهیه و خرید عسل اصل و طبیعی به صورت خام می توانید آن را از فروشگاه معتبر کندوک خریداری نمایید. رویال ژل به دمای محیط حساس است و به همین دلیل توصیه می شود آن را در دمای منفی صفر درجه و درمای یخچال نگهداری کنید. هنگامی که  ژل رویال خام با عسل طبیعی ترکیب شود، می تواند در دمای بالاتر از صفر درجه نیز به راحتی نگهداری شود. طعم ژل سلطنتی ممکن است برای برخی از افراد خوشایند نباشد و از مصرف آن امتناع کنند و به همین علت زمانی که با عسل طبیعی ترکیب شود ، طعم لذیذ و دلپذیری خواهد داشت و مصرف آن برای این دسته از افراد بهتر خواهد بود. گرده گل نیز یکی دیگر از محصولات زنبور عسل بوده که تاثیر بالایی در درمان کم خونی دارد و می توانید آن را با معجون ترکیب کنید و از خواص آن بهره بگیرید. برای بهره گیری از خواص خارق العاده این معجون می توانید روزانه هر ۱۲ ساعت یکبار ۱ قاشق چای خوری از این معجون را درون دهان خود قرار داده و سعی کنید آن را با بزاق زیر زبانی ترکیب کرده و قورت دهید. توصیه می کنیم قبل از مصرف میزان دوز این معجون، در ابتدا از متخصصان طب سنتی یا مشاوران باتجربه کندوک، مشاوره بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

از آنجا که پروفیل Z از ورق گرم (ورق سیاه) تولید می‌شود، نرخ روز ورق آهن در بازار را می‌توان بعنوان تعیین کننده ترین عامل تاثیرگذار بر قیمت پروفیل زد در نظر گرفت. سایر عوامل مانند هزینه‌های حمل و نقل، هزینه کارگر خطوط تولید، تامین مواد اولیه و بازار های موازی نیز از عوامل دیگر می‌باشند.

شاهین فلز سپاهان خدمات رنگ آمیزی، سوراخکاری (پانچ) طبق نقشه ارسالی مشتری و اعمال پوشش ضد خوردگی را با بهترین قیمت پروفیل زد به خریداران محترم ارائه می‌کند. شما می‌توانید پروفیلZ از ارتفاع ۱۶۰ تا ۳۴۰ میلیمتر و ضخامت ۲ تا ۶ میلیمتر را با طول ۶ الی ۱۲ متر به واحد فروش شرکت سفارش دهید. این پروفیل پرکاربرد به روش رول فرمینگ با استفاده از ورق سیاه کارخانه فولادمبارکه، اهواز و گیلان در کارخانه شاهین فلز سپاهان تولید می‌شود.

انواع پروفیل فولادی و قوطی آهن با استفاده از ورق کارخانجات مختلف تولید می‌شوند به همین دلیل است که یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت پروفیل آهن را می توان نرخ روز انواع ورق دانست. همچنین همانند سایر آهن آلات که فی آنها رابطه مستقیم با قیمت مواد اولیه مانند سنگ آهن و شمش فولاد دارد، قیمت انواع پروفیل نیز از این قاعده مستثنی نیست.

سایر عوامل بیرونی مانند نرخ ارز، طلا، بازارهای مالی جهانی، سیاست‌های دولت و قوانینی که بصورت مقطعی وضع می‍شوند و اخبار فاندامنتال نیز در زمره عوامل تاثیرگذار بر قیمت پروفیل محسوب می‌شوند. هزینه انرژی، نیروی کار، حمل و نقل نیز بصورت مستقیم ‌می‌تواند باعث تغییر در قیمت این محصول فولادی شود.

قوطی‌ها از ورق آهن و عمدتا از ورق گرم (سیاه) تولید می‌شوند. نرخ روز ورق سیاه فولاد مبارکه، گیلان یا اهواز از اصلی ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت قوطی آهن بحساب می‌آید. همانند سایر محصولات فولادی که هزینه‌هایی مانند هزینه انرژی، نیروی کار؛ مواد اولیه و حمل و نقل در قیمت تمام شده محصول نهایی تاثیرگذار هستند، قوطی نیز از این قاعده مستثنی نمی‌باشد.

پایین‌ترین و مناسب‌ترین قیمت قوطی فولادی در بازار آهن آلات ایران، وعده‌ای است که مدیریت شرکت آن را برای مشتریان خود محقق نموده

انواع قوطی سبک و سنگین آهن از جمله محصولات تولید شده در کارخانه شاهین فلز سپاهان می‌باشد. خریداران می‌توانند این مقطع فولادی را در سایزهای متنوع 2*2، 4*4 و 40*80 با قیمت درب کارخانه و بهترین نرخ بازار از این شرکت خرید نمایند. قیمت قوطی بسته به کارخانه تولید کننده ورق (فولاد مبارکه، گیلان، اهواز) متفاوت است.



:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

. بر طبق قوانین دومینیکا، مالکیت زمین می‌تواند با سند مالکیت یا بدون سند باشد.اخذ پاسپورت دومینیکا و شهروندی این کشور به ۲ روش امکان‌پذیر است: 1- کمک مالی بلاعوض به دولت(Donation) 2- سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات یا پروژه‌های تایید شده(Investment) دومینیکا به عنوان یکی از مقرون به صرفه‌ترین و راحت‌ترین برنامه‌های اخذ پاسپورت دوم شناخته شده است زمین‌هایی که سند مالکیت ندارند، به عنوان زمین ثبت نشده در نظر گرفته می‌شوند. این ملک امکان دارد از روش‌های گوناگونی به مالکیت شما در آمده باشد. شاید این زمین از یکی از اعضای خانواده به شما ارث رسیده باشد، یا اینکه شما با توافقی که با وصی آن فرد کرده‌اید باقی ملک را به دست آورده باشید. یا به جای انتظار برای این توافق در آن ملک مشغول به کار شده باشید. برای نمونه تصور کنید خدای نکرده پدر و مادر شما به رحمت خدا بروند و از آن‌ها وصیتی موجود نباشد. بر اساس قانون، زمین مورد نظر باید به نسبت مساوی بین فرزندان آن‌ها تقسیم شود. شما به عنوان یکی از وراث در بخشی از زمین که به شما به ارث رسیده مشغول به کار می‌شوید. به هر شکل حرفه شما دچار مشکل نمی‌شود و شما لزومی جهت اقدام برای به دست آوردن حقوق قانونی برای زمین خود ندارید. احتمال دارد مالکیت زمین خود را از طریق بخشش به دست آورده باشید یا به شما واگذار شده باشد. اگر این مالکیت شفاهی باشد به صورتی که شاهدی در جریان بخشش زمین باشد و یا به صورت نوشته ثبت شده باشد یا اگر شما زمین را خریداری کرده باشید و این انتقال به صورت دست نویس ثبت شده باشد تفاوتی با زمانی که زمین به شما اهدا شده باشد، وجود ندارد. در این زمان شما مدارک مهمی در اختیار دارید که این اوراق حق مالکیت بر زمین را به شما اعطا می‌کند. با همه این اوصاف، زمین شما ملکی ثبت نشده است و احتمال دارد با ادعایی در دادگاه‌های دومینیکا مواجه شوید که حق مالکیت شما را به چالش بکشد. به دست آوردن اولین حق و حقوق مالکیت راه پیشگیری از به وجود آمدن هر گونه ادعایی نسبت به مالکیت شما در قوانین دومینیکا، ثبت زمین ثبت نشده تان است. اما این کار نیز باعث نمی شود که مالکیت شما به چالش کشیده نشود. لیکن با ثبت زمین به نام خودتان، پیروزی بر ادعاهای مطرح شده بر علیه مالکیت شما بسیار آسان‌تر خواهد بود. دادگاه‌های کشور دومینیکا این امکان را به وجود می‌آورند که در دو حالت اسناد حقوقی را بی اثر کنند. حالت اول در صورتی است که نام یک فرد به صورت اشتباهی به عنوان مالک در سند زمین قید شده باشد و حالت دوم در صورتی است که مالک قانونی زمین، حق مالکیت خود را در برابر فردی که به مدت 12 سال (به هدف تصرف) در آن زمین ساکن است از دست بدهد. این رویداد در قانون «تصرف معارض» نام دارد، و در زبان عامه به آن «حقوقی که در اثر ادامه سکونت غیرمجاز در ملک دیگری » می‌گویند. بالطبع به دست آوردن سند حقوقی، راه مطمئن‌تری از سند واگذاری یا نداشتن سند مالکیت است. در قوانین دومینیکا فرایند ثبت زمین به وسیله «ثبت اعمال حقوقی» مدیریت و اجرا می شود. قسمت ۱۲ اعمال ثبتی ۵ مورد از شرایطی که در آن ملک ثبت نشده را به زمین‌های ثبت شده بدل می‌کند، تعیین کرده است. در شرط اول فردی که برای ثبت مالکیت اقدام می‌کند، باید قادر باشد برگه‌های قانونی اطمینان بخشی ارائه کند که تایید کند فرد به همراه سایر مالکان زمین حداقل 30 سال پیش از تاریخ اقدام، بر زمین مورد نظر مالکیت داشته است. شرط دوم، وقتی است که قادر به ارائه این مدارک نیستید و باید یک سری مدارک، از جمله اسناد مرتبط به واگذاری و انتقال زمین، مدارک و اسناد مربوط به معامله زمین، اسنادی که ثابت کند زمین به شما هدیه شده و یا رسیدهای مربوط به وجوه پرداختی، توافقات داوطلبانه در زمینه نقل و انتقال زمین و یا وصیت نامه‌ای که اسم مالک زمین را ذکر کند، ارائه کنید. این کار نقش مهمی در اثبات مالکیت شما دارد. اگر شخص اقدام کننده به مدت حداقل ۱۲ سال در زمین مذکور زندگی کرده باشد و نسل به نسل زمین به او منتقل شده باشد یا از طریق وصیت نامه یا اسنادی، به عنوان مالک آن زمین به شمار بیاید، قوانین دومینیکا از او خواهد خواست که گواهی حصر وراثت ارائه کند. اگر مالکیت زمین نسل اندر نسل به وی واگذار شده باشد و وصیت نامه ای موجود نباشد، نامه‌هایی اجرایی پیش از معلوم شدن حق مالکیت فرد باید ارائه شود. باید در نظر داشته باشید که بندهای مشخص کننده حق مالکیت به وسیله ماموران حکومتی تعیین می‌شود. خوشبختانه باید گفت مدارک حقوقی زمین‌های ثبت نشده به این دو شیوه به دست می‌آیند: شیوه اولی وقتی است که ملک مورد نظر به مدت 30 سال تحت مالکیت اقدام کننده به حقوق خودش یا حقوق وصی، مجری یا شخص قابل اعتماد بوده باشد. شیوه دوم وقتی است که بازه زمانی از این 30 سال، ملک در مالکیت خود فرد اقدام کننده باشد و برای باقیمانده سال‌ها حق مالکیت در دست کسی بوده که به او این حق قانونی اعطا شده باشد.



:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

نقش مهمی در خنک‌سازی دارند و از نوع فن محوری یا سانتریفیوژ میباشند. فن‌های مورد استفاده در برج‌های خنک‌کننده، از لحاظ فرم هندسی و نحوه تولید به صورت کلی به سه دسته اصلی تقسیم می‌شوند. همانگونه که از نامشان پیداست این فن‌ها دارای پروفیل ایرفویل می‌باشند و در طول فن، فرم پروفیل و ابعاد هندسی آن ثابت است (به جز بخش انتهایی که در آن قسمتی از یال، بریده شده‌است). جنس این نوع فن برج خنک کن عمدتاً از پروفیل آلومینیوم است که با روش اکسترود و پولترود تولید می‌شود. فن کامپوزیت فایبر گلاس گلاس کولینگ تاور که سابقه تولید آن از دو نوع قبلی کمتر است علاوه بر دارا بودن پروفیل ایرفویل، به دلیل چرخش پروفیل در شعاع فن و تغییر زاویه حمله، دبی یکنواخت تری نسبت به دو نوع قبلی دارد،  و به همین دلیل سرعت خطی لبه این نوع فن تا ۶۰ متر بر ثانیه قابل قبول میباشد. از مهم‌ترین مزایای فن فایبر گلاس پروفیل ایرفویل برج خنک‌کننده، می‌توان به مصرف انرژی و وزن کمتر آن نسبت به نمونه‌های دیگر، صدای تولیدی کمتر و میزان هوادهی بیشتر اشاره کرد. دلیل استفاده از آلومینیوم در پره فن برج خنک اطلس نسیم برتر هما ، استحکام مناسب نسبت به وزن کم، دمپ کردن ارتعاش و مقاومت بالا در مقابل خوردگی است. بازه ابعادی معمول فن آلومینیوم کولینگ تاور از قطر ۰٫۸ متر تا ۳ متر می‌باشد. این فن‌ها دارای قیمت کمتری نسبت به فن‌های کامپوزیتی (نوع سوم فن محوری) هستند لیکن معایب خاص خود را نیز دارند. برج خنک کننده فایبرگلاس :این نوع اسکلت در مقابل مواد شیمیایی مقاومت بیشتری دارد.در مقابل بقیه برج ها عمر مفیدی تری دارد. اسکلت برج خنک کننده بتنی:برای ساخت این نوع اسکلت زمان زیاد،مصالح بیشتر و هزینه بالاتری را باید صرف کرد.این نوع اسکلت عمر طولانی تر و مفید تری خواهد دارد.

بهای تمام شده برج خنک کننده قیمت یا فی در هر موضوعی طبیعتاً حرف آخر را می‌زند و در مورد برج خنک کاری نیز این موضوع صادق است.  قیمت هر دستگاهی که تولید می‌شود از عوامل مختلفی می تواند تأثیرپذیر خواهد بود.  قیمت این تجهیز نیز با توجه به جامع بودن قطعات داخلی و سروکار داشتن با بخشهای مختلف تهیه مواد اولیه دائماً دستخوش تغییرات فراوان می‌شود. با توجه به همت تولیدکنندگان و سازندگان برج خنک کننده هم اکنون سعی تمامی شرکتهای سازنده بر این بوده است تا قیمت های خود را با کمترین ضریب تغییرات اعلام نمایند. عوامل اصلی موثر در قیمت برج خنک کننده نوع دستگاه (مکعبی یا مدور، مدارباز یا مداربسته) ظرفیت سرمایشی یا برودتی (از 10 تن تبرید تا 4500 تن تبرید) قیمت مواد اولیه فایبرگلاس همانند الیاف و رزین نوع الیاف و رزین بکاربرده شده در تولید و ساخت تعداد لایه های الیاف و رزین و ضخامت نهایی بدنه نوع پکینگ مدیا بکار رفته و گرید مواد بکار رفته در پکینگها گرید عایق حرارتی و کلاس محافظتی موتور و نوع برند موتور نوع پروانه با فن، نوع تیغه های بکار رفته و تعداد پره های فن مکنده بهترین کولینگ تاور نکات انتخاب برج خنک کننده جنس بدنه برج خنک کن (گالوانیزه یا فایبرگلاس) نوع برج خنک کننده  مخروطی یا مکعبی باشد. دمای هوای خشک و مرطوب محل نصب برج خنک کننده میزان اختلاف دمای آب خروجی از برج خنک کننده و دمای مرطوب هوای محیط دبی آب در گردش برج خنک کن ظرفیت برج خنک کن بر حسب تن تبرید.



:: بازدید از این مطلب : 322
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آذر 1401 | نظرات ()