نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

برجسته سازی گونه با تزریق ژل
یک گونه صاف می تواند چهره شما را خسته و گود افتاده نشان دهد. پاکسازی گونه به طور سنتی با جراحی و کاشت ایمپلنت درمان می شود. پرکننده های پوست همچنین می توانند صورت را برای پر شدن متوسط ​​بازسازی کرده و ظاهر گونه ها را بهبود بخشند. برای تقویت گونه از پرکننده هایی با ساختار قوی تر استفاده می شود.

آناتومی گونه
با گذشت زمان، ظاهر محدب وسط صورت صاف یا مقعر می شود. نرم شدن بافت نرم گونه از زیگوما و لبه مایل به سمت پایین و داخل و آتروفی چربی گونه باعث این تغییرات ظاهری می شود. شیار زیگوماتیک یک فرورفتگی خطی است که موازی با چین نازولبیال زیگوما قرار دارد. این گودی با اتصالات عمیق رباط به نام رباط زیگوماتیک همراه است و می تواند به مرور زمان با آتروفی بافت میانی صورت و افتادگی آن بیشتر مشخص شود. شریان وریدی و عصب زیر اوربیتال تقریباً 2.5 سانتی متر زیر لبه پایینی اربیت در امتداد خط وسط مردمک قرار دارند.

عکس-گونه-با-تزریق ژل
عکس-گونه-با-تزریق ژل
ارزیابی بیمار قبل از تزریق ژل گونه
شکل ظاهری گونه از جلو و نماها با زاویه 45 درجه ارزیابی می شود. ظاهر مناسب باید محدب باشد. هدف از تزریق ژل بیرون زدگی قدامی و تحدب ناحیه گونه است.

چه مارک ژله ای برای برجسته کردن گونه ها مناسب است؟
در این ناحیه حجم عمیق و شدید است و با پرکننده هایی با ساختار قوی تر مانند CaHA یا HA به درستی درمان می شود.

مقدار ژل مورد نیاز برای تزریق به گونه ها
بستگی به آناتومی صورت فرد و میزان کاهش حجم دارد. برای تقویت گونه معمولاً 2 تا 2.6 سی سی نیاز دارد.

تزریق ژل گونه با بیهوشی
برای بیهوشی از محلول اپی نفرین (هزار) لیدوکائین 2% بافر شده با سوزن 1.2 اینچی و گیج 30 استفاده می شود. ناحیه گونه با شش تزریق 1 /. سی سی با حجم کل 6 /. سی سی بی حس می شود.

دکتر همایون زهتاب فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در اهواز با استفاده از تکنیک های روز و تجهیزات پیشرفته جراحی های زیبایی را انجام می دهد و از بسیاری از عوارض جلوگیری می کند. برای مشاوره با بهترین جراح پلاستیک اهواز می توانید با شماره 06133922893 تماس بگیرید و یا به آدرس اینستاگرام دکتر همایون زهتاب مراجعه کنید.

ماندگاری تزریق ژل گونه
افزایش گونه با CaHA معمولاً یک تا 1.5 سال طول می کشد. درمان بعدی با فیلر زمانی توصیه می شود که حجم فیلر تزریقی کاهش یابد، ظاهر گونه صاف شود، چین گونه واضح تر شود و ظاهر بیمار مانند قبل از تزریق باشد.

مراقبت های بعد از تزریق ژل گونه
بیماران چهار هفته پس از درمان مجددا ارزیابی می شوند.
کبودی، تورم، قرمزی و حساسیت مانند قبل درمان می شود. در موارد تقارن، ممکن است طبق معمول نیاز به تزریق فیلر اضافی باشد. تا 4 /. CC CaHA-Lidocaine برای ترمیم ناحیه کاهش حجم مورد نیاز است. در صورت امکان از یخ و بی حس کننده های سطحی برای تزریق مجدد استفاده می شود تا از جابجایی و تغییر شکل احتمالی بافت ناشی از تزریق بیدوکائین جلوگیری شود.

 

http://darichesalamat.ir/



:: بازدید از این مطلب : 471
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

گوشی هوشمند شیائومی با شارژر ۱۲۰ واتی در راه است!
مدتی است که شایعاتی مبنی بر شارژ سریع موبایل شیائومی 120 واتی به گوش می رسد و شایعات حاکی از آن است که شارژر سریع شیائومی در سه ماهه پایانی سال 2020 عرضه خواهد شد.حال با توجه به اخبار منتشر شده مشخص شده است که کدام مدل گوشی این فناوری شارژ سریع همراه خواهد بود؟

 

Xiaomi Poco M4 Pro 4G ظرفیت 128 گیگابایت رم 6 گیگابایت فروش ویژه
قیمت ویژه: 5,349,000 تومان
Xiaomi Poco M4 Pro 4G 128GB ظرفیت 6GB RAM
مشاهده قیمت ها و خرید

شایان ذکر است که آیفون 12 از شارژر 18 واتی و سامسونگ گلکسی اس 20 از شارژر 25 واتی استفاده می کند. یک شارژر 120 واتی روی کاغذ می تواند یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی را در کمتر از 15 دقیقه شارژ کند.

کدام مدل رویای شارژر سریع شیائومی را محقق می کند؟
گوشی هوشمند جدید شیائومی با شماره مدل M2007J1SC به تازگی گواهی 3C را دریافت کرده است. این گوشی با شارژر 120 واتی (20V-6A Max) عرضه می شود که در جعبه موجود است. این شارژر سریعتر از توربوشارژر 100 واتی سوپرشارژر است که در مارس 2019 معرفی شد، اما شیائومی هیچ گوشی هوشمندی را معرفی نکرده است که از این فناوری استفاده کند.

این گواهی در اوایل این ماه پس از معرفی شارژر 120 واتی برند شیائومی (5V-3A، 11V-6A و 20V-6A) با شماره مدل MDY-12-ED توسط 3C صادر شد.

کدام مدل رویای شارژ سریع شیائومی را محقق می کند؟
شارژ سریع شیائومی می تواند باتری را در 15 دقیقه تا 100 درصد افزایش دهد.
اوایل این هفته، برند Vivo iQOO شارژ سریع ۱۲۰ واتی خود را معرفی کرد. این شارژر می تواند در عرض 5 دقیقه از 0 تا 50 درصد شارژ شود و در 15 دقیقه باتری را به 100 درصد برساند. این دستگاه قرار است در ماه آگوست عرضه شود. اوپو همچنین امروز از فناوری شارژ سریع 125 واتی خود رونمایی خواهد کرد و همچنین رله ای را تأیید کرده است که فردا از فناوری شارژ سریع مشابه Ultra Dart رونمایی خواهد کرد.


گفته می شود گوشی هوشمند جدید شیائومی 5G با شارژ سریع 120 واتی در ماه آگوست معرفی می شود. شایعات غیر رسمی حاکی از آن است که این گوشی ممکن است Mi 10S یا Mi 10S Pro نامیده شود.


نظر شما در مورد گوشی های هوشمند شیائومی چیست؟ فناوری شارژ چقدر برای شما مهم است؟

 

 

https://fonishop.com/product-category/charger-cable/xiaomi-charger/



:: بازدید از این مطلب : 464
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 فروردين 1401 | نظرات ()