نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

بوستر پمپ دستگاهی است که به منظور افزایش مجموع آب مصرفی و فشار آب ، چند پمپ آب را به صورت موازی به هم کوپل می کنند. به طور کلی تمامی بوستر پمپ های آبرسانی، خانگی و آبیاری برای افزایش فشار سیال در آپارتمان، ساختمان های مسکونی، صنعتی و غیره استفاده می شوند. سیستم این تجهیزات همانند یک کمپرسور گازی است که در آن سیالات متراکم و فشرده می شوند و سیالات با فشار بالا انتقال می یابند. بعضی از پمپ ها باید آب را به ارتفاع بالاتری انتقال دهند به صورتی که به دو مرحله پمپاژ نیاز پیدا می کنند. بوسترپمپ آبرسانی ، گردش آب در سراسر لوله را تامین می کند و فشار آب را نیز ثابت نگه می دارد و لازم نیست از پمپ های خیلی پر قدرت معمولی استفاده کنیم. شرکت پایا گسترش خورشید تابان (پمپ خوب) تولید کننده و نماینده فروش انواع پکیج بوستر پمپ در تهران می باشد. برای طراحی و ساخت بوستر پمپ توسط بهترین شرکت سازنده بوستر پمپ و یا خرید، استعلام قیمت و یا مشاهده کاتالوگ انواع بوستر پمپ آبرسانی، آتشنشانی، آبیاری، کشاورزی، خانگی، ساختمان و صنعتی با کارشناسان ما در شرکت پایا گسترش خورشید تابان تماس بگیرید.

شرکت پمپ آب پنتاکس که یکی از معروف ترین برندهای پمپ در ایران می باشد، همچنین به تولید بوستر پمپ پنتاکس می پردازد. بوستر پمپ پنتاکس یکی از محبوب ترین بوستر پمپ های ایران است که در امکان مختلف مخصوصا در ساختمان های بلند استفاده می شود. پمپ آب پنتاکس شناخته شده ترین و معروف ترین برند در ایران می باشد. بجز پمپ آب، بوستر پمپ پنتاکس نیز در ایران بسیار محبوب است. بوستر پمپ های بوستر پمپ آبرسانی، بوستر پمپ آتشنشانی و آبیاری پنتاکس به دلیل هزینه نگهداری کم و با صرفه بودن، دارای جایگاه مهمی در صنعت بوده و در نتیجه در اکثر مجتمع های مسکونی و مراکز بزرگ تفریحی، اداری و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد. از اجزاء تشکیل دهنده بوستر پمپ خانگی پنتاکس می توان به الکترو پمپ، فشار سنج، تابلو کنترل، اینورتور و غیره اشاره نمود. شرکت پایا گسترش خورشید تابان (پمپ خوب) تولید کننده بوستر پمپ پنتاکس در تهران می باشد. برای خرید بوستر پمپ پنتاکس یا استعلام قیمت از محصولات مختلف پنتاکس مانند بوستر پمپ های آتش نشانی، آبیاری و آبرسانی پنتاکس با کارشناسان ما در شرکت پایا گسترش خورشید تابان تماس بگیرید.

شرکت پایا گسترش خورشید تابان (پمپ خوب) طبق ضوابط جدید آیین نامه سال 1399 مجموعه پمپ آتش نشانی و بر اساس استانداردهای آن اقدام به طراحی و ساخت بوستر پمپ های تاییدیه آتشنشانی می نماید. این بوستر پمپ های آتشنشانی در سری های مختلف مانند کلاس S1, S2 و S3 ساخته می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آیین نامه مجموعه پمپ های آتش نشانی، PDF زیر را بخوانید. برای خرید بوستر پمپ آتش نشانی یا استعلام قیمت بوسترپمپ تاییدیه آتشنشانی با کارشناسان ما در شرکت پایا گسترش خورشید تابان تماس بگیرید.

منبع تحت فشار پمپ آب به نام های دیگری نیز شناخته می شود. از جمله آنها منبع انبساط یا مخزن تحت فشار یا منبع دیافراگمی پمپ می باشد. این منابع تحت فشار در رنگ های مختلفی عرضه می گردند. مکانیسم عملکرد مخزن تحت فشار یا منبع دیافراگمی اینطور است که به علت وجود تیوپ منبع تحت فشار، هوا با فشار زیاد در آن ذخیره می شود و آب بواسطه این فشار هوا به داخل لوله ها فرستاده می شود.در این لحظه آبی که با فشار بالا در مخزن تحت فشار قرار دارد به محض اینکه شیر باز شد تخلیه می شود.

از پرکاربردترین سیستم های فیلتر آلودگی های معلق در آب فیلتر های شنی هستند. با استفاده از این فیلترها قادر خواهید بود ذرات معلق موجود در آب به قطر 50 میکرون را حذف نمایید. اما جهت حذف مواد رنگی موجود در آب و ذرات رنگی و طعم آب باید بلافاصله بعد از فیلتر شنی استخر از فیلتر کربنی استفاده شود. دستگاه فیلتر شنی استخر بهترین و رایج ترین انتخاب برای برای شفافیت و تصفیه آب استخر می باشد. در لایه های مختلف فیلتر شنی از سایزهای متفاوت سیلیس استفاده می شود. لایه بالایی آن بین 0.5 تا 1.5 ، لایه میانی بین 1.5 تا 3 و لایه زیرین 5 تا 3 میلیمتر می باشد.یک صفحه جداگانه بنام صفحه نازل نیز در کف نازل فیلتر شنی استخر متصل می شود که کار این صفحه جلوگیری از خروج سیلیس از فیلتر شنی می باشد. معمولا یک سوم فیلتر شنی را جهت معلق بودن املاح پر نمی کنند تا زمان بکواش را بالا ببرند.



:: بازدید از این مطلب : 352
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

معانی و مفاهیم گل های مخصوص تاج گل ختم آداب‌ و رسوم مراسم‌های عزا و سوگواری و مراسمات بعد آن در کشورها ، شهرها ، فرهنگها و حتی در روستاهای مختلف ، متفاوت است و هر جا و مکانی آداب خودش را دارد . اما به طور تقریبی موضوعی که در همه کشورها ، شهرها و فرهنگ ‌های مختلف به خصوص ایران یکسان است خرید گل ، تاج گل ، دسته گل و... به طور کلی سفارش گل است که مردم برای عرض ادب و تسلیت و احساس هم دردی و غمخواری با خانواده ی عزا برای آن ها گل ، به خصوص تاج گل می فرستند. از آنجایی که مردم ایران فرهنگی بسیار دیرینه دارند از قدیم رسمی بوده که برای صاحبان عزا هر خانواده ای به صورت جدا گانه خرید گل را انجام می دهند و تاج گل بزرگ و شکیلی برای صاحبان عزا در مراسم های مختلفشان از جمله تدفین ، مراسم سوم ، مراسم هفتم ، چهلم و سالگرد و ... می فرستند تا ادای احترام کنند. از جمله گل هایی که در تاج گل های مراسمات ترحیم و عزا استفاده می شود : گل گلایل ، گل زنبق ، گل رز ، گل لیلیوم یا همان گل سوسن ، گل میخک ، گل نرگس و گل لاله ، گل بنفشه ، گل سنبل ، گل ارکیده‌ ، گل داودی ، گل کاملیا ، گل ژبرا ، گل کرزنتیا ، گل مریم ، گل استرزیا و گل آنتوریوم است . این ها گل هایی هستند که برای خرید تاج گل ترحیم هانی گل بسیار پر کاربردند و مردم بیشتر راغب هستند که در میان این گل ها گلی را انتخاب کنند که مناسب تر باشد و خرید گل خود را انجام می دهند . هانی گل بهترین و متخصص ترین افراد را دارد که علاوه بر راهنمایی شما و دادن مشاوره رایگان به شما سعی می کنند که بهترین و شکیل ترین گل آرایی را برایتان انجام دهند .



:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های جراحی لیپوماتیک این است که در این روش چربی‌های بدن که از بین می‌روند به‌صورت قطعی و همیشگی بوده و دیگر به بدن برنمی‌گردند. این ویژگی باعث شده است تا در سال‌های اخیر افراد زیادی تقاضای انجام این عمل جراحی را برای ازبین‌بردن چربی‌های بدن خود داشته باشند. مزیت و ویژگی بسیار مهم دیگری که این روش دارد این است که کاملا ایمن است. برخلاف سایر روش‌ها برای ازبین‌بردن چربی‌ها در این روش خطر خاصی را برای شما نخواهد داشت. همچنین هزینه لیپوماتیک شکم و پهلو دکتر عباس غلامی به نسبت روش های دیگر مقرون به صرفه است.

یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار مهمی که این روش برای شما دارد این است که به کاهش وزن شما نیز کمک کرده و به شما کمک می‌کند تا خیلی سریع‌تر به تناسب‌اندام دست پیدا کنید. نکته مهمی که باید درباره این روش جراحی برای ازبین‌بردن چربی‌های بدن بدانید این است که در این روش نیازی به هیچ‌گونه برش و بخیه وجود ندارد. به همین علت اکثر افرادی که نگرانی‌هایی در خصوص این موضوع دارند نیز می‌توانند از روش لیپوماتیک استفاده کرده و از مزایای آن نهایت بهره را ببرند



:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

یکی از سخت ترین لحظات زندگی هر فرد ، مرگ عزیزانش می باشد. برخی از مردم به دلیل چنین اتفاقی تا سال ها تحت تاثیر قرار می گیرند. تنها کاری که می توانیم ما انجام دهیم ، خریدن یک گل و جمله ای برای عرض تسلیت می باشد. شریک کردن خود در غم عزیزان ، می تواند به آنها کمی آرامش دهد. متن عرض تسلیت روی تاج گل ترحیم هانی گل چی بنویسم.

برای آن که بهترین و عالی ترین نمونه از تاج گل را خریداری نمایید بهتر است ابتدا موارد مهم و مورد توجه را بدانید و با توجه به آن برای سفارش تاج گل ارزان اقدام کنید. از موارد مهم می توانیم به نمونه های زیر اشاره کنیم:

1) کیفیت گل های موجود باید بالا باشد و تازه نیز باشند.

2) همخوانی بین رنگ گل ها رعایت شود.

3) از گل های بزرگ و در عین حال قیمت مناسب تر استفاده کنید.

4) با توجه به مناسبت از کارت تبریک استفاده کنید.

5) از گل فروشی های معتبر خرید نمایید.

6) از گل فروشی هایی که دارای خلاقیت هستند خرید نمایید.

7) در زمان ارسال بهتر است از بسته بندی صحیح اطمینان داشته باشید.

8) در صورت رسیدن آسیب به گل، گلفروشی باید هزینه خسارت را عودت دهد.

با توجه به موارد فوق و موارد بسیار دیگر می توانید برای خرید این محصول اقدام نمایید.

 


:: بازدید از این مطلب : 357
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

برای افزایش رشد اپیدرم در نواحی اسکار جای جوش از چندین روش استفاده میشود:

  • تزریق هیالورونیک اسید
  • مرزوتراپی کلاژن ساز
  • میکرونیدلینگ
  • پی آر پی
  • میکرودرم عمیق
  • آر اف سوزنی
  • آر اف بای پلار
  • کرمهای کلاژن ساز
  • لیزرهای پیشرفته جوانساز 

نکته بسیار مهم رعایت میزان رطوبت پوستی است که با کنترل و تسریع در دفع سموم و پاکسازی مجاری مانع از ایجاد جوش مجدد بشود، یعنی اگر قرار باشد درمان اسکار جای جوش صورت داشته باشیم ولی همزمان مشکل جوش زدن مجدد هم در میان باشد، پس روش درمانی عاقلانه این است که ابتدا جلوی جوش زدنهای مکرر گرفته شود و سپس درمان ضد جوش صورت انجام شود.

دکتر عباس غلامی سریعترین روش از بین بردن جای جوش را به شما عزیزان پیشنهاد خواهد داد، پس برای اطلاعات بیشتر با مطب دکتر غلامی تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 387
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

پاسپورت دومینیکا و اقامت دائم دارای مزایای بسیاری مانند مدت پروسه زمانی بسیار کوتاه ۳ تا ۶ ماهه تا زمان اخذ پاسپورت دومینیکا، عدم نیاز به حضور فیزیکی و مدرک زبان و نداشتن شرایط پیچیده مانند سوابق مدیریتی می‌باشد. خارج از مزیتهای کشور دومینیکا که معمولا افراد را ترقیب به اقدام برای اخذ تابعیت این کشور می‌نماید، مهم‌ترین موضوع برای ایرانیان این است که دومینیکا تنها کشوری است که برای اعطا تابعیت و پاسپورت (طی پروسه کوتاه مدت) برای ایرانیان تشکیل پرونده می‌دهد و ایرانی‌هایی که تنها دارای تابعیت کشور ایران هستند و برای تجارت بین المللی و سفرهای خارجی خود نیاز به تابعیت دوم و اخذ پاسپورت دوم دارند، گزینه دیگری برای انتخاب ندارند.

دلیل گرفتن اقامت و پاسپورت دومینیکا زندگی و اقامت در این کشور نیست، بلکه بدست آوردن پاسپورت کشوری است که به شما اجازه سفر به بسیاری از کشورها مانند انگلستان را بدون نیاز به اخذ ویزا میدهد.

با خرید پاسپورت دومینیکا می‌توانید بدون نیاز به درخواست ویزا و یا ایستادن در صف‌های طولانی سفارت‌خانه‌ها یا ارائه مدارک خاصی، بدون نیاز به ویزا سفر نمایید، هر لحظه و هر زمان. در حال حاضر تنها چندین کشور وجود دارند که امکان اخذ پاسپورت دوم بدون شرط اقامت فیزیکی دران کشورها وجود دارد.



:: بازدید از این مطلب : 350
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

امروزه حقیقتا ترکیه سرزمینی برای مهاجران شناخته می شود و بسیاری از افراد برای ساختن آینده‌ای روشن وارد این کشور می‌شوند. ترکیه موقعیت جغرافیایی منحصر به فردی دارد, همانطور که می دانید بخشی از آن در آسیا و بخشی دیگر در قاره اروپا قرار گرفته و در طول تاریخ همواره به عنوان یک پل ارتباطی بین دو قاره اروپا و آسیا محسوب می شود و از نظر قلمرو , مساحت  وجمعیت ۸۰ میلیونی خود ,در بین کشورهای بزرگ منطقه جای دارد. بر طبق بررسی‌های جدید بر اساس نظرسنجی که میان مهاجران ساکن در کشورهای مختلف جهان صورت گرفت , ترکیه در جایگاه هفتم رضایت مهاجران قرار گرفته است. بیش از نیمی از مهاجران ترکیه ,این کشور را برای زندگی بسیار امن ارزیابی کرده‌اند و احساس امنیت زیادی دارند. همچنین رفتار مردم ترکیه با خودشان را گرم و دوستانه توصیف کرده‌اند.  از آنجایی که دولت ترکیه سعی در تسهیل خرید ملک و پذیش مهاجران بیشتر دارد, برای خرید ملک تسهیلات و امکانات جدید و ویژه‌ای را در نظر گرفته است. همچنین با توجه به نزدیکی فرهنگی و موقعیت جغرافیایی ترکیه به ایران و به خصوص ارزش ریال نسبت به لیر، ترکیه توانسته فاکتورهای زیادی را به عنوان مکان مناسبی جهت زندگی و سرمایه گذاری برای ایرانیان مهاجر کسب کند. در چند سال اخیر به دلیل تسهیلاتی و امتیازاتی که دولت ترکیه برای خرید ملک در نظر گرفته است، خرید ملک در ترکیه  و ویلا و آپارتمان در ترکیه رونق زیادی داشته است. یکی از این امتیازها ارائه‌ی اقامت این کشور به خارجیانی است که اقدام به خرید ملک در ترکیه می‌کنند.

ترکیه عضو بیست کشور ثروتمند جهان (G20) و دروازه ورود به اروپا ست. شما درصورت داشتن Kimlik یا همان شهروندی ترکیه می‌توانید به راحتی و بدون ویزا به بسیاری از کشورهای جهان سفر کنید. همانطور که پیش تر گفتیم یکی از نکات مثبت مهاجرت به ترکیه نزدیکی این کشور به ایران است. فاصله زمانی پروازهای ایران و ترکیه آنچنان کوتاه است که غم غربت را می توانید خیلی جدی نگیرید. ترکیه یکی از کشورهای خاورمیانه‌ای با اقتصاد رو به رشد است که در چند سال گذشته رشد اقتصادی آن از بسیاری از کشورهای منطقه بیشتر بوده است. در عین حال همسایگی با اروپا باعث شده است که بسیاری از افراد به ترکیه به چشم راهی برای مهاجرت به اروپا نگاه کنند. با وجود آب و هوای مدیترانه‌ای بی‌نظیر و همچنین داشتن فرهنگ و تاریخ بی بدیل، ترکیه مقصد بسیاری از سرمایه گذاران خارجی است. همچنین افراد بسیاری تمایل دارند، با اخذ اقامت دائم ترکیه به صورت مداوم به این کشور سفر کنند و یا حتی در این کشور کار و زندگی کنند. همان طور که گفته شد یکی از راه‌های آسان و بی دردسر برای اخذ اقامت ترکیه، خرید ملک در این کشور است.



:: بازدید از این مطلب : 379
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

شما میتوانید جدیدترین آهنگ های ایرانی را با دو کیفیت 128 و 320 از وب سایت موزیک باران دانلود نمایید، به این نکته دقت داشته باشید که شما میتوانید با وب سایت موزیک باران روزانه به دانلود آهنگ ایرانی در تمامی سبک ها و به روزترین آنها بپردازید و بدون پرداخت هیچ هزینه ای از گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید همچنین میتوانید فول آلبوم ها را نیاز با انتخاب آرتیست مورد نظر خود به صورت رایگان دریافت نمایید.

شما میتوانید جدیدترین آهنگ های ایرانی را با دو کیفیت 128 و 320 از وب سایت موزیک باران دانلود نمایید، به این نکته دقت داشته باشید که شما میتوانید با وب سایت موزیک باران روزانه به دانلود آهنگ خارجی در تمامی سبک ها و به روزترین آنها بپردازید و بدون پرداخت هیچ هزینه ای از گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید همچنین میتوانید فول آلبوم ها را نیاز با انتخاب آرتیست مورد نظر خود به صورت رایگان دریافت نمایید.

شما میتوانید جدیدترین آهنگ های ایرانی را با دو کیفیت 128 و 320 از وب سایت موزیک باران دانلود نمایید، به این نکته دقت داشته باشید که شما میتوانید با وب سایت موزیک باران روزانه به دانلود آهنگ در تمامی سبک ها و به روزترین آنها بپردازید و بدون پرداخت هیچ هزینه ای از گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید همچنین میتوانید فول آلبوم ها را نیاز با انتخاب آرتیست مورد نظر خود به صورت رایگان دریافت نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 348
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 شهريور 1401 | نظرات ()